Etiketler

, , , ,

02-2015_bilge_aktivite_kitap-16

Çocuğu olup da kitaplığında Eric Carle’ın yazdığı ve harika çizimleriyle resimlediği “Aç Tırtıl” kitabı olmayan azdır sanıyorum. Ne zaman almıştım hatırlamıyorum, belki Bilge 2 yaşında bile değildi… Hala severek okuyoruz! E madem öyle, o zaman paylaşayım dedim. Tanımayan varsa duysun, bilsin diye… 3 boyutlu baskısı da var.

Yazarın az yazıyla çok şey anlatmış olması bende ayrıca bir hayranlık uyandırdı:
Tırtılın kelebek oluşumundaki sürecini,
Renkleri,
Günleri,
Sayıları,
Yeşil sebzelerin ve meyvelerin sağlıklı olduğunu hem bu kadar yalın hem de rengarenk anlatınca, aldığı tüm ödülleri hak ediyor.

Ayrıca meyvelerin üzerindeki tam da miniklerin parmaklarına uygun delikler, çok yaratıcı şekilde düşünülmüş bir detay!

Kitabı sadece okumak çoğu kez bize yetmiyor. Bilge biraz daha büyüyünce geçen sene, meraklı minik kartlarından görüp tuvalet kağıtlarından tırtıl yaptık, sonra da bir güzel oynadık:)02.2015_bilge_aktivite_kitap-12

Aşağıdaki fotoğraftakiler ise benim objektifimden, babamın bahçesindeki yaramaz tırtıllar! Okuyup öğrenmeye, yiyip büyümeye meraklı minik açlara afiyet olsun:)

DSC_0021

DSC_0018

