Etiketler

, ,

Küçükken yeli yıl bana, sayfaları yazılmamış tertemiz bir defter gibi gelirdi. Sıfırdan başlamak gibi. “Hayata reset atmak” gibi… (Çocukluk işte) Hatta illaki gider yeni bir günlük alırdım. Büyüdükçe anladım ki 31 Aralık günü 01 Ocak olunca önceki hiçbir şey silinmiyor, unutulmuyor, değişmiyor. Zaman geçtikçe yeni yıl, yaşanmışlıkların üzerine yeni hatıralar ekliyor. 

Bu sene yeni yıl, başlamadan 2 hafta önce yeniliğiyle geldi bana zaten: Artık hafta içi her gün gitmek durumunda olduğum bir işim yok. (Bir sonraki yazı konusu: 7/24 annelik)

Bunca senedir ilk defa “yapılacaklar listem” de yok. Çünkü yenilik yapmak için yeni yılı beklemek de yok. Bir söz vardır; hayat sen planlar yaparken başına gelenlerdir. Aynen öyle. Bu yüzden artık “şimdi” zamanı!

Tabi can çıkar huy çıkmaz derler, bilen bilir; planlı ve düzenli insanımdır. Maddelemeyi, kategorize etmeyi severim. Bu yıl daha spontan yaşamak istiyorum desem de bir planım, programım olmalı!

Gel gör ki kafa çarşamba pazarı! Ne yapmak istiyorum, ne yapmalıyım, neler yapabilirim sorularına her telden ayrı cevap çıkıyor içimden. Bu noktada DBM tarafından hazırlanan, kariyer destek programı çıktı karşıma. Değişime uyum, kendini değerlendirme, kariyer hedefleri, özgeçmiş hazırlama teknikleri konularında aydınlatıcı oldu. He ben gerçekten ne yapmak istiyorum onu hala bilmiyorum, o ayrı:) Kesin olan şu ki, yaptığım testlerin sonucuna göre kendimi ve yaratıcılığımı geliştirebileceğim, çağdaş ve yenilikçi insanlarla birlikte, keyif aldığım bir işi yapabileceğim ve özellikle aileme, arkadaşlarıma, kendime vakit ayırabileceğim bir işte çalışmak istediğim.

Yukarıdaki şartlar sağlanana (ya da aksi esene) kadar esas olarak annelik yaparak ve içimdeki Zeyneplerin ihtiyaçlarını karşılayarak geçecek:)

Ayrıca aldığım eğitimin üzerine, sorularıma cevap ve kendime uygun bir iş bulabilmek için danışmanımızın dediğine göre haftada 35 saat mesai yapmak gerekiyormuş. Yani iş bulmak başlı başına bir işmiş! Hadi bana kolay gele:)

Herkesin yeni yılı kutlu mutlu olsun,
Yurtta sulh, cihanda sulh olsun!

Reklamlar