Etiketler

, , , ,

Anne olduğumdan beri yüreğimi kaburgalarımın arasında taşımıyorum, mütemadiyen yüreğim ağzımda geziyorum. Fotoğrafta kadraja çok girmemiş olan yaklaşık 40cm yüksekliğindeki dengesiz pufun üstünde duran 21 aylık çocuğa bakılırsa haksız sayılmam değil mi? 🙂yazı tahtası

Hayır yani yetiştiğin yerleri boyasan ne olur ki çocuk? Ama olmaz tabi, annesi bir kere (sadece 1kere!) kağıda ay çizmiş, o da boy hizasına gelen kağıdın tepesine… Ayrıca çocuğa soruyorsun -aydede nerede? cevap olarak kol kalkıyor, minik işaret parmağı yukarı gösteriyor “aydede” diyor. Hal böyleyken tabi kağıdın tepesine çizecek:)

Yazı tahtasını “evimizin herşeyi İkea”dan aldık. İkea yokken nereden alışveriş yapıyorduk sahi?:) E tasarımlar güzel, ergonomik, keyifli… Bu yazı tahtasını da pek beğendik. Her şeyden evvel kurulumu çok basit. Çift taraflı; bir tarafı siyah(tebeşirli), bir tarafı beyaz(keçeli kalem için). Ortasında rulo kağıt geçirebilecek yer var; süper düşünülmüş ama kağıdı tutturacak bir aparat çıkmadı ben de mandalladım. Eğer duvar olarak yer açısından imkanım olsaydı aşağıdaki gibi (pinterestten bir örnek) yapmayı tercih ederdim ama o zaman da tebeşir toz yapması durumunda sağlık ve temizlik açısından ne kadar uygun olur, onu da düşünmek gerekirdi. Tozsuz tebeşirler ne kadar tozsuz acaba?:)

örnek oda

Yine İkea’da satılan keçeli kalemlerden aldım ancak çok memnun kalmadım. Şöyle ki; tahtadan bile silgiyle çok zor siliniyor, tişörtten ise hiç çıkmıyor! Bunun üstüne sevgili arkadaşım Şahap’ın önerdiği gibi silinebilir, yıkanabilir boyaları araştırdım. Bir çok marka var, hangisi iyi onu da bilemedim, öğle tatilinde gittiğim alışveriş merkezinde Carioca marka vardı, aldım. Denedik, elden avuçtan kolayca çıkıyor, tişörtlerinden çok boyanan yerler çıkmadı (belki çamaşır suyu çıkarabilir, ikeanınkini o şekilde de çıkartamadım), mermerden ya da duvardan ıslak bezle silince çıkıyor ama belki duvar boyasına göre de değişen bir durumdur bu. Velhasıl şimdilik idare ediyoruz ama yine de olduk olmadık yerleri boyamasını istemem.

keçeli kalem

