Etiketler

,

spor

“Ay annem yapmıyorken bari ben yapayım da fit kalayım” diye düşünmüş olmalı bizim hamurcuk. Ben ise şu fotoğraftan yola çıkarak spor yapamadığımı notlara düşmek isterim. Aaah ah ben ki daha ilkokulda jimnastiğe giderek spor virüsü kapmış, 2001-2005 yılları arasında aikido sporıyla ilgilenmiş bir insanım. Aktif çalışma yaşamı başladı başlayalı doğru dürüst spora vakit ayıramadığımın farkına varınca koşu bandı diye tutturup eve koşu bandı almışlığım vardır. Üstelik eve koşu bandı alan pek çok yakınımdan daha fazla kullanmışlığım da vardır. Taa ki onun bulunduğu odayı çocuk odası yapacağımız vakit gelene kadar… Küçük evimizde koyacak başka yerimiz de olmadığı için annelerin evine gitti. Hani iş hayatı başlamasa Bilge varken spora ne lüzum derdim ama sabahtan akşama kadar hababam oturuyoruz. Lakin çok endişelenmiyorum, Bilge’de bu kadar kurt varken akşamları harcadığım enerji beni fit tutar. Ama önümüzdeki yıllar için bir çözüm bulmam şart. Kaçarı yok.

