Etiketler

,

oyuncaklara

Bilge’ye fazla oyuncak almadım ve bundan sonra da gelişimi açısından gerektiğinden fazlasını almayacağım. Ancak varolan kadarını bile raflara sıralamak, düzgünce yerleştirmek için bir dolap almak ya da yaptırmak istiyorum. Bir duvarda dolap, bir duvarda yatak diğer iki duvarı da cam kaplıyor. Olsun, bir yer bulacağım ben illaki! Bakalım biraz daha araştıralım, düşünelim…

Varolan düzenimizde yine ‘montessori felsefesi ve mantık kapsamında’ ilgileneceği bir iki oyuncağı göz önüne çıkartıp diğerlerini koca kutunun içine koyup kaldırayım diye düşündüm. Kutuyu odada kaldıracak yer ararken dolabın kenarındaki boşluğa sıkıştırıp sözde önüne koyduğum pufla ulaşılmasını engellemeye çalıştım (göya!). Hahaha, ne komikmişim! Bunu pufa tırmanma becerisine sahip ve ‘oyuncağa giderken her yol mübahtır’ düşüncesindeki kızımı görünce anladım.

