Etiketler

,

uyku

enerjisinin son damlasına kadar hareket halinde olan bebenin fotoğraflı kanıtı! Uyumamaktan bayıldı, koltukta böyle asılı kaldı:)

Minyon olmanın avantajlarını yaşamaya devam ediyorum. Ancak bir Çilek yatağı benim gibi bir insanı bile zorluyor. Çooook yattım Bilge’nin yanında, onun yatağında. Hem yerine alışmasını istedim hem de bizim yatakta onu zaptetmek daha zor oluyordu. Onun yatağında yatınca da olan bizim belimize sırtımıza oluyordu. Maalesef bu uyku eğitimi konusunu hiç beceremedim. Ne uyuduğu saatler aynı oldu, ne yattığı yer ne de birlikte uyuduğu kişi… Babası bile yatıyordu onun yanına girip. Yeterki uyusun deyip sallamaya bile razı olduk ama bizim bebe sallanırken uyuyacağına kıkır gülmeye başlıyordu! Valla işimiz var bu kızla:)

İlk 4 ay gerçekten çok gaz sancısı çektiğimiz için geceleri zaten uyanıktık. Sonrasında da kendi kendine uyuması için yöntem araştırsam da yapamadım. Mesela Ferber yöntemini duydum ama ağlatmaya yüreğim el vermedi. Yöntemle ilgili ayrıca kendi deneyimlerini aktaran ve başarılı olan bir anne var burada: BlogcuAnne‘yi tebrik ederim, ben uyku işini beceremedim maalesef. Verdiğim linkte Ferber’in tek yöntem olmadığını başka yöntemler olduğunu da anlatıyor… Uyku öncesi ritüllerin de yapamadığım bir başka şey olduğunu üzülerek söylemek istiyorum. Bak yaa, kötü hissettim kendimi:( Uyku konusunda hiç bir dersten geçemedim, tamamen sınıfta kaldım… Ama bi sor hele, bir sor kimden ötürü? Bilge’den ötürü, tabi ya:) Bilge her zaman uykuya direnen ve çok az uyuyan bir çocuk oldu. Ömrünü uykuda harcamak istemeyenlerden ama büyüyünce tersi olursa sorarım ben ona! 🙂

Açıkçası şu anda uyku konusunda istediğini yaptırdığı ve bizi şekilden şekile soktuğu için,
Bilge: 1   Anası: 0

Reklamlar