Etiketler

, , ,


adımadımseti

Adım Adım Eğitim setini arkadaşımdan duydum, memnun kalmış, tavsiye etti. İnternetten inceledim; Bilge’nin gelişimi için ben işteyken çocukla ilgilenecek kişiye yardımcı olabilecek hem de çocuğun hoşuna gidecek bir şey gibi gözüküyor. Biz de abone olduk internetten, ilk seri geldi. Bilge beklediğimden daha çok ilgilendi. Gönderdikleri kitap ve kartlarla epeyce oynadı. Bakalım, daha şimdiden bir sonraki ay neler gelecek merak ediyoruz:)

adımadım

Ama ben artık onun kitaplarıyla, oyuncaklarıyla, oyunlarıyla tam zamanlı olarak başbaşa olamayacağım. Kızımla 9 aydır her an birlikteydik, gözünü her kırpışında ben de yanındaydım. Denize girdik, dışarda gezdik, oyunlar oynadık, bahçe suladık! Şimdi nasıl bırakıp işe gideceğim, bensiz Bilge ne yapacak, ben onsuz ne yapacağım? Yüreğim acıyor, canım acıyor, nefesim daralıyor, Bilge’den uzak olma düşüncesi içimi yakıyor! Canım kızım, seninle olmayı, kokunu her istediğimde içime çekebilmeyi, sesini duymayı seviyorum, seni seviyorum!!!

