Etiketler

, ,

eller

Her gün kendi kendime konuşuyorum; işe gitmek mi yoksa Bilgeyle onun ilk 3 yılını beraber geçirmek mi? Her türlü noktayı değerlendirmeye, düşünmeye gayret ettim. Çalışmaya ara vermek ya da devam etmek. Hangi kararı verirsem vereyim Bilge için yapıyor olacağım. Sonunda karar verdim, Bilge için daha iyi olanını seçeceğim, işe devam edeceğim. Böylece hafta sonları ve tüm resmi-dini bayramları tatil olması gibi Türkiye’de maalesef lükse giren imkanların yanı sıra servis gibi imkanları da olan işimi kaybetmeyeceğim.

-Hafta içi iş dönüşü servis kullanacağım için yollarda sürünüp iyice yorulmadığım için Bilgeyle daha iyi ilgilenebileceğim.

-Hafta sonu tatillerim sayesinde iki gün kızımla birlikte olabileceğim.

-Para kazanıyor olduğum için kızımın gelişimi ile ilgili istediğim şeyleri alabilecek ve yapabileceğim.

-İki kişi çalışıyor olduğumuz için hep birlikte tatillere çıkabileceğiz.

-Çalıştığım için daha geniş bir çerçeveden bakabileceğim ve bu da Bilge’ye vereceğim eğitime yansıyacak.

-Bilge’ye anlatabilecek daha fazla şeyim olacak.

Bunlardan başka bana da faydası olacak noktalar var tabi ki çalışmanın. En önemlisi kendi paramı kazanmaya alışkın bir insan olduğum için kocamdan para istemek zorunda kalmayacağım. İhtiyaçlarım için para harcarken kendimi kötü hissetmeyeceğim.

Eksileri de var. Bilge’nin her dakika yanında olamamak gibi. Ancak bunu artı yaparsak yukarıda saydığım her şeyi eksiye çevirmemiz gerekiyor. Bunun yerine Bilge’yi hafta içi sabah bırakıp akşam almak ona da tanınmış özel bir zaman olarak değerlendirilebilir. Bilge’nin ilk 9 ayı gibi en önemli zamanlarında yanında olabildiğim için şanslıyım. Artık o da bir birey, bağımsız bir birey olmaya bana olan ihtiyacı giderek azalmaya başlıyor. Ben işteyken o da kendince zaman geçirmeyi ve başkaları ile de uyumlu vakit geçirebilmeyi öğrenebilecek.

Bunları diyorum ama sırf ezberden ve bir nevi telkin olsun diye… Allah’ım yanımda ol bana yardım et.

