Etiketler

, ,

meyvepüresi

Bilge’nin öğlene doğru 11.30-12.30, öğleden sonra 15.00-16.00 ve akşam 19.00-20.00 uykusu var. Son akşam uykusunu uyuduktan sonra gece uykusuna 23.30 gibi geçiyor. Bu saati 22.00’ye çekmek için öğleden sonra uykusunu geciktirerek akşamüstü altıya ötelemek istedim ama Bilge parktan dönüş yolunda dayanamayıp beşi çeyrek geçe uyudu. Böyle olunca da akşam 22.00-22.30’a kadar dayanamadı ve 21.30’da uyudu. Yiyip hemen uyuduğu için mi erken uyuduğu için mi bilmiyorum 45 dakika sonra kalktı maalesef ve gece bir saat uğraştırıp 12 buçukta zar zor uyudu… Tabi ki çocuk bu düzeni daha çok değişecek ama yapabilirsem uykusunu bir düzene oturtmak istiyorum. Çünkü  uzmanların dediği gibi uykunun psikolojik ve fizyolojik gelişimi açısından çok önemli olduğuna ben de katılıyorum.

Günlük Yemek Menüsü:
Sabah kahvaltı: Aptamil marka devam sütü içerisine tuzsuz etimek, 1çay kaşığı tuzsuz peynir, 1çay kaşığı pekmez, 1çay kaşığı tereyağı ve yumurta sarısı.

Ara öğün: meyve püresi; Şeftali, kayısı, elma, armut, kiraz, kavun, karpuzdan biri…

Öğle yemeği: Çorba; Sebze çorbası yani kabak, fasulye, bamya, semizotu, havuç, patates Allah ne verdiyse kat pişir (ben hep pütürlü verdim, püreye alıştırmak istemedim) yayla çorbası, tavuk suyu çorba, un çorbası…

Ara öğün: Yoğurt; Halis muhlis mayalama ev yoğurdu. (tutturana kadar ne uğraşlar verdiğimi buradan okuyabilirsiniz.)

Gece: Milupa marka 7 tahıllı muhallebi ya da Aptamil marka Sütlü Pirinçli muhallebi.

