Etiketler

, , ,

beziBebek bezi konusunda Prima’dan başkasını hiç denemedim bile. Vazgeçemeyeceğimiz kadar memnunum ve güveniyorum. Yeniliklere açık olsam da bu tarz konularda çok çok memnun olduğum durumlarda alternatif denemem için çok geçerli bir neden gerekir.

Ancak alt silme bezi ile ilgili bir sürü endişe ve soru işareti barındırarak kullandım. Bu konuda da bilinen markaları kullandım. İlk aylarda primanın yeni doğan için olan beyaz paketlisini kullandım. Sonraları içinden çıkartması da kolay olup kapanır kapaklı olan fotoğraftaki ‘paraben içermez’ yazan ıslak mendili kullandım. Bunlarla silsem de kabasını alıp bir de ıslak pamukla sildim hep.

Pişik kremi konusunda ilk aylarda zeytinyağı kullandım sonra da Bulgaristan’da bebekler için kullanılan bir krem Bilge’ye çok iyi geldi, hep onu sürdüm. Zaten biz hiç pişik yaşamadık çok şükür, bunda bir mucize olan çok değerli zeytinyağının rolünün büyük olduğunu düşünüyorum. Bilge’yi yağlarken bizim eller de faydalandı elbette, bütün çatlaklar iyileşti! Yaşasın zeytinyağı mucizesi:)

