Etiketler

, ,

Eşimin ailesinde yaz sezonu demek düğün dernek demek çünkü böyle akraba bolluğunda düğünler de bitmez bizde. Ama bu seferki eşimin askerden arkadaşının düğünü. Şimdi düğüne gitmesek olmaz ama düğün demek salonda yapılınca havasızlık demek, kontrolsüz kalabalık demek, aşırı aşırısı gürültü demek…

Bilge doğdu doğalı epeyce pimpirik olduğum doğrudur ama bu kez endişem gayet mantık çerçevesinde. Lakin hem eşimin arkadaşının güzel gününde yanında olmak isteğinden hem de “düğün salonu ortam gereğince bebeğe uygun değil diye gitmemezlik etmenin” normal karşılandığı bir kültürde yaşamadığımızdan gittik… İçim rahat mıydı, hayır! İlk başta kalabalık Bilge’yi biraz ürkütüp ağlatsa da bir süre sonra alıştı. Ama benim bile dayanmakta zorlandığım gürültüye nasıl dayanabildi bilmiyorum. Hoparlörden çıkan gürültü karnımı titretiyordu! Gelin odasında üstümdeki beni zorlayan kıyafete rağmen Bilge’yi emzirmeye çalıştım. Tabi ki 1-1,5 saat dayanıp -ki fazla bile- “çocuğum sağır olacak, ben gidiyorum” diyerek salondan babayı da alıp kaçtım:)

Naim ve eşine mutluuuuuuu bir beraberlik diliyorum:)

