Etiketler

Bilge konusunda her yeni şeyinde olduğu gibi ek gıda konusunda da bayan pimpirik ve panik anneliğimle özellikle annemlere zor zamanlar yaşattığım doğrudur:)

Bilge 5,5 aylıkken çok yavaştan girdik ek gıdaya. İlk önce elma suyula başladım. İlk gün sadece küçük bir çay bardağının çeyreği kadar elma suyu verdim, şapur şupur içti çok şükür. İkinci gün; çay bardağının bu sefer yarısı kadar elma suyunu, üçüncü gün yine aynı şekilde… Zaten ilk başladığında uzunca bir zaman bu şekil gidiyor… Dikkat edilmesi gereken şey; yeni bir şey verirken o gün ve sonraki iki gün allerji yapabilecek başka bir şey vermemek. Elma suyundan sonra aynı şekilde yoğurdu denedik; hazır yoğurtları kesinlikle beğenmedi ama ev yoğurduna bayıldı benim organik kızım:) Sonra suda haşlanmış patatesi denedik (sadece çatalla ezdim pütürlü verdim), sonra havucu denedik. Böyle böyle tam olarak ek gıdaya geçmemiz altı ayı biraz geçti bile.

