Etiketler

, ,

Akşam Bilge’nin banyosunu yaptırmadan önce saçındaki konaklar geçsin diye saçına zeytinyağı sürüp beklettik. Banyo yaptırırken yağlar çıksın diye önce bebek sabunuyla başını yıkadık. Amanııııın! Bir ağlamak tutmasın mı Bilge’yi! Banyosu bitti zar zor giydirmeye çalışırken hala ağlıyordu. Anlayamadık da ne olduğunu? Tam giydiremeden koyduk memeye ama miniğimin derdi neyse meme bile derman olmadı. Ne yapacağımızı şaşırdık. İnletti ortalığı. Sonradan aydık, bu kızanın sabundan gözleri yandı!

Şimdiye kadar sabunla hep vücudunu yıkıyorduk saçına hep şampuan sürüyorduk ama hiç aklımıza gelmedi ki gözlerinin yanacağı. Sonuçta bebe sabunu, hem de en bilinen bebek markalarından… bunu düşünmüşlerdir diye düşünüyor insan, gözlerini yakabileceği ihtimali aklıma dahi gelmiyor. Fakat test ettim onayladım. Gece herkes sakinleyip hatta ortalıkta Bilge, ben ve babaannesi kalınca banyoda gözlerim açık bir şekilde yüzümü yıkadım o sabunla ve benim bile yandı gözlerim acı acı! Ah yavrumunkileri düşündüm…

Bir daha sürmeeeeem saçına sabun mabun. Yüzünü bile yıkamam! Onun gözlerinden çok yanmıştır benim içim!

