Etiketler

hava durumu

Benim bebem kış bebesi. Şansına da bir sürü kar yağdı ama en çok kar Şubat’ta yağdı, yine de Bilge’yi arada bir anneannesinin ve babaannesinin evine gitmek için dışarı çıkartıyorduk. Gözüne kar suyu girmişliği vardır yani:) Duyduğumuz binbir hurafelerden biri olan ‘kırk içindeyken anne de bebek de dışarı çıkarılmazmış’ hurafesini neyse ki kimse tutturmadı. Zaten mümkün değil, doktora da mı gitmeyeceğiz yani?! Annem “biz sana eve doktor getiriyorduk” diyor. Valla çıktık da gezdik de… Hava almak iyidir.

Tabi zamanımızın çoğunu evde geçiriyoruz. Zaten sürekli meme emen bir kızım olduğu için kısa seyahatlere bile cesaret edemiyorum. Evde birlikte kitap okuyoruz, bol bol konuşuyoruz, öpüşüyoruz, koklaşıyoruz, sarılıp kucaklıyorum onu, gittikçe daha çok bağlanıyorum, daha farklı duygular besliyorum… Ayrıca işe giderken hep böyle havalarda evimde olmayı, sıcak kaloriferimin dibinde, elimdeki kahveyi yudumlayarak pencereden dışarıyı seyretmeyi hayal ederdim. Şimdi aynen öyle bir keyfi yaşıyorum ama elimde kahvem değil bebem var:)

