Etiketler

Yaşadıklarımı yazmaya bayılırım. Hem tarihe not düşmüş olurum hem içimi akıtmış… Oohh bir taşta iki kuş:) E benim için ikisi de gerekli! Yazmazsam çıkmıyor sanki içimden. Hele bir de yaşadıklarımı unutmuşsam var yaa, boşa geçmiş gibi gelir ömür. Yazmak bende hastalık oldu anlayacağınız.

Ama bu blog 20 ay gecikmeli doğdu. Yaşadığımız pek çok şeyi not edip fotoğraflasam da bir blog halinde tutuyor olmaya baştan cesaret edemedim. Bunda Bilge’nin bana yemek yiyecek kadar bile müsade etmemesi de büyük etkendi tabi. Çok gazlı ve neredeyse hiç uyumayan bir bebekle karşı karşıyaydım:)

Şimdi geçen 20 aydan elimde var olan notları buraya aktarırken dilerim başarılı olabilirim. Ben başka blogger annelerden çok faydalandım, hala da keyifle okuyorum ve çok şey öğreniyorum. İnşallah benim de faydamın dokunduğu hiç olmadı yazdıklarımı keyifle okuyan birileri olur.

